بانک کشاورزی

تاریخ: 30 بهمن 1401

رشد جایگاه بانک کشاورزی استان اصفهان در شاخص بانکداری الکترونیک

جایگاه مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان در محور بانکداری الکترونیک نسبت به ارزیابی عملکرد آذر ماه، دو رتبه ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، بر اساس ارزیابی مدیریت های شعب بانک کشاورزی در پایان دی ماه، جایگاه مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان در محور بانکداری الکترونیک نسبت به عملکرد آذر ماه، بهبود یافت. عواملی که در این بهبود وضعیت موثر بودند به شرح زیر می باشند: 1- رشد 133 درصدی مشتریان بانکداری مجازی بانک کشاورزی استان اصفهان نسبت به ابتدای سال جاری. 2- افزایش میانگین حساب های متصل به پایانه های فروش و تحقق 97 درصد از برنامه سال 3- سرویس دهی مطلوب دستگاه های خودپرداز